Planurile Dodo Pizza pe anul 2021

Planurile Dodo Pizza pe anul 2021

Planurile Dodo Pizza pe anul 2021 sunt prezentate de către Sergiu Bolocan, General Manager al Dodo Pizza. Acesta va mai vorbi şi despre provocarea majoră pe care a adus-o pandemia în funcționarea restaurantelor, nu numai a pizzeriilor, dar și despre planurile Dodo pentru anul 2021.

Anul 2020 a început promițător pentru Dodo Pizza, mai ales în perioada ​martie 2020 – februarie 2021, când ​nivelul livrărilor a crescut cu ​8,9% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Scăderea masivă a venit odată cu luna aprilie, când România s-a aflat în plină stare de urgență.

Reprezentanții Dodo recunosc că în luna aprilie au început să comercializeze inclusiv măști de protecție pentru a mai crește volumul.

”Anul 2020 a fost unul greu, dar bun. Ne-a transformat ca și companie și ne-a consolidat ca și echipă, însă cu prețul scăderii vânzărilor. În 2020, am finalizat o locație pe care am început să o construim în 2019, am reușit să deschidem o nouă locație în Veranda Mall din București, o nouă locație în Aviației și un centru modern de producție ce va produce aluatul nostru pentru toate pizzeriile Dodo Pizza din Capitală”, a declarat Sergiu Bolocan, General Manager Dodo Pizza România, pentru Wall-Street.ro .

Câte pizerii mai deschide Dodo Pizza?

Pe teritoriul României Dodo Pizza are deschise șapte restaurante: două în Brașov și cinci în București. Momentan, acestea sunt închise la interior din cauza regulilor impuse de autorități, funcționând doar cu livrare.

”Plănuim să mai deschidem încă cinci restaurante, astfel încât la finalul anului 2021 lanțul Dodo Pizza România să numere 12 locații. În prezent, construim restaurantul cu numărul șase, care se află în București, în zona Drumul Taberei. Iar planul nostru este ca până la finalul lui 2023 să ajungem la 23 de restaurante”, a mai spus Bolocan.

Reduceri și noi sortimente de pizza

Reducerile sunt unul dintre elementele favorite ale românilor, mai ales în pandemie, când veniturile s-au redus considerabil în unele cazuri.

În plus, ca să poată rezista într-un mediu concurențial atât de strâns, restaurantele au fost nevoite să vină cu oferte dintre cele mai diverse pentru a-și păstra clienții.

Reprezentanții Dodo Pizza spun că, în fiecare lună, încearcă să creeze oferte pentru toată rețeaua, dar și diverse alte reduceri pe plan local, în funcție de restaurant. Există câteva oferte permanente, cum ar fi o pizza Pepperoni Fresh 25 cm cadou la prima comandă în aplicație și diverse Combo-uri (oferte cu până la 35% reducere)

”În a doua jumătate a anului sperăm să introducem un program de fidelitate bazat pe puncte pe care clienții le pot colecta și apoi folosi ca reducere la următoarele comenzi, totul din contul de client de pe site și aplicație”, au precizat aceștia, pentru wall-street.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *